Pages

joi, 5 mai 2011

Programare online pentru pasaport (Timisoara)

Nu am crezut ca va merge, dar am incercat. Am nevoie de pasaport, ce puteam sa fac? Am auzit ceva horror stories legate de obtinerea numerelor de ordine la serviciul pasapoarte, asa ca nu prea aveam ce pierde. M-am dus cuminte pe site-ul prefecturii si mi-am facut programare online. Era destul de ambiguu pe site daca imi va folosi la ceva sau daca voi ajunge tot la numerele de ordine.

Am completat datele personale, am primit un mail care trebuia printat si sa ma prezint cu foaia si o lista de acte. Deja suna promitator. Si a mers. Am fost prezent la ora mentionata si am intrat cu tupeu (era lume acolo, probabil cu numere de ordine). Si totul a decurs normal. Mi-au verificat programarea, mi-au cerut actele, mi-au facut poza, mi-au dat o hartie sa o verific si sa o semnez si.. gata. Parca prea usor.

Deci au auzit si autoritatile de la noi cum poate fi folosit internetul ca sa ne ajute. A fost o surpriza placuta. Foarte bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu