Pages

marți, 19 iulie 2011

De unde cumpar telefon?

Clar, vreau sa imi iau telefon. De fapt un gadget. Si, ca de obicei, ma uit ce pot obtine la prelungire de abonament. Si am o surpriza... neplacuta.

E adevarat, la ultima prelungire de abonament am prins un moment prielnic si am schimbat abonamentele (si orange, si vodafone) sa imi fie avantajoase la cat si unde vorbesc. Dar totusi, e prima data cand imi iese mai scump sa imi iau telefonul la prelungire decat la liber.

Deci daca esti pe punctul sa iei telefon, uita-te de doua ori si fa un calcul. Poate iti iese ca si mie... Parerea mea in aces moment este ca e mai rentabil sa cumpri telefonul de la un magazin online (dupa ce l-ai butonat un pic la orange/vodafone/cosmote..)

Desi irelevant pentru calculul initial, ajuta la pret: acum la emag mai e si promotia cu tva-ul inapoi, pana la 1 aug. Initial a fost doar la laptop-uri, dar vad ca au extins-o. E un bonus neasteptat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu