Pages

miercuri, 12 octombrie 2011

Mozilla Firefox: Salvarea parolei de Yahoo

O data la 2-3 ani, pe comp nou sau pe Windows nou, mi se intampla sa trebuiasca sa imi salvez sau sa imi schimb parola de Yahoo (sau de la alte site-uri cam la fel).

Uneori (poate din cine stie ce setari ciudate?) browserul ma lasa direct, dar nu asta ne intereseaza acum. Acum ne intereseaza ce facem cand browserul NU ne lasa sa salvam parola.

In decursul anilor au tooot aparut solutii. Cam tot ce am incercat o data, a doua oara n-a mai mers. Se pare ca totusi se lucreaza la Firefox, iar versiunile noi nu sunt numai de forma :)

Acum de curand am avut iar nevoie si clasicul search pe Google dupa "firefox save yahoo password" mi-a dat numai solutii "fumate".

Dar am mai sapat si am gasit ceva care m-a ajutat foarte mult, in sensul ca a facut toata treaba la salvat parola. Am gasit un Add-On de Firefox care se numeste Saved Password Editor. Se gaseste aici.

E foarte usor de folosit, in anumite cazuri (inclusiv Yahoo) poate chiar sa "ghiceasca" parametrii.


...si este bun nu doar site-uri noi, ci si pentru modificat parole sau clonat + modificat. Eu zic ca e un Add-On util si.. bine de stiut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu