Pages

vineri, 14 octombrie 2011

Sfarsitul Fabricii de Masini 2?

De cateva zile, sporadic, am inceput sa am surprize ca nu am unde sa imi trimit masina. Acum a cam devenit definitiv: am doua masini pe care nu am unde le trimite.

Mission Impossible: cauta o destinatie

Le-am scris celor "in charge". Raspunsul a fost.. hm..

"Buna seara,
Iti multumim ca joci Fabrica de Masini.
Vestea buna e ca nu e o problema, ci pur si simplu esti printre jucatorii care au vizitat aproape toate destinatiile jocului. Programatorii cauta o solutie care sa va permita sa jucati in continuare

Mult succes in continuare,
Fabrica de Masini"


Adica: ai jucat prea mult, s-a terminat jocul. Ghinion. Veste buna???

Pacat, imi placuse fabrica de masini. Dar cei care au facut jocul nu s-au gandit prea bine cum sa-l faca jucabil la toate nivelele. Isi vor repara greseala? Sper.

Deci pe moment, pentru mine Fabrica s-a cam terminat. Voi mai merge la evenimente / locatii secrete din cand in cand si cam atat. Pacat, imi placuse jocul.

UPDATE: Azi la amiaza cineva a reusit sa repare jocul. Mi-au aparut din neant peste 20 de locatii unde pot sa ma plimb din nou. GAME ON!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu