Pages

vineri, 18 noiembrie 2011

farapret.net: doar pentru naivi

Exista pe maretul internet un site care promite .. lucruri frumoase. Promite ca din banii de reclama, din traficul la ei pe site, bannere si mai stiu eu ce .. ei iti dau GRATIS obiecte. Ce trebuie sa faci? Sa iti convingi prietenii sa intre pe acel site, doar din referral-ul tau.

Deci in principiu trebuie doar sa ai prieteni care sa viziteze site-ul zilnic si dupa un timp ti se aduna numarul de clickuri cat "costa" produsul. Iar produsul iti va veni acasa.

Suna prea frumos sa fie adevarat, nu? Ei bine, intr-adevar. Site-ul exista, povestea exista, dar nu e adevarata. Este doar o mare teapa. Produsele nu sunt livrate niciodata.

Recunosc, si eu am fost naiv cand am zis "hai sa incerc". Le-am facut si eu un pic de trafic. Dar am zis macar sa "dau sfoara" sa nu patesti si tu la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu