Pages

luni, 20 august 2012

Omniasig: experienta personala

Sunt o tona de discutii despre seriozitatea sau neseriozitatea firmelor de asigurari. De cele mai multe ori este vorba de clienti nemultumiti sau angajati sau revanzatori cu pareri bune nu prea motivate.

Din acest motiv mi-a fost destul de frica. Am facut accident, masina era lovita destul de serios si... era clar vina mea. Deci CASCO (fiind masina atat de noua clar am asa ceva). Si din ce auzisem am crezut ca imi vor cauta nod in papura.

Telefonul
In ziua in care am ajuns acasa am sunat la ei. A raspuns o domnisoara si m-a intrebat un milion de chestii, inclusiv o lista de daune la masina, ca si cum eu m-as pricepe, dar na...
In total o jumatate de ora, timp in care mi-a facut si programarea la evaluare/constatare.

RCA-Ieftin
Constatarea
Asigurarea mea este mai speciala - pentru Renault in garantie, asigurare un pic mai ieftina facuta direct la dealer. Asa ca pentru constatare am mers direct la un service Renault.

Acolo mi s-a pus o hartie pe care trebuia sa redau cam ce am vorbit la telefon cu call-center-ul lor. Se pare ca au un sistem birocratic suficient de stufos cat sa nu stie dreapta ce face stanga. Au urmat pozele. Am intrat in service si acolo au inceput sa faca poze, sa discute, sa dezasambleze, sa faca si mai multe poze si o lista cu ce se inlocuieste, ce se repara si cate ore de lucru se vor factura.

Reparatia
Ei bine, dupa o saptamana s-a aprobat (si erau destul de multe piese de schimbat/reparat), iar masina este acum reparata... mai mult sau mai putin. Dar despre service-ul Renault alta data.

Reinnoirea politei
In timp ce masina era in service mi-a expirat polita. M-am interesat si am auzit ca o sa creasca pretul cu cel putin 10%, ca o sa puna fransiza.. doar ca la Omniasig, dupa cum spuneam, nu stie dreapta ce face stanga. Deci asigurarea a fost mai ieftina (in euro), cu bonus de fidelitate :). Sa vedem la anul cum va fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu