Pages

vineri, 23 noiembrie 2012

Black Friday 2012: dezamagitor

Q: Ce ai luat de Black Friday?
A: ... O.. teapa....


Am zis sa fiu "in rand cu lumea" si sa incerc sa prind vreo oferta de Black Friday. Ma interesa un tembelizor nou.

Aseara inainte de culcare am facut un tur al magazinelor vizate, urmand sa imi pun compul pe sleep. Cum ora mea de culcare este dupa ora 0, Elanko deja avea unul dintre modelele de TV epuizate, posibil sa fi fost chiar modelul care ma interesa. Ohwell...

Tot la Elanko am observat si prima greseala de Black Friday. "Desteptii" au facut site-ul doar din cateva imagini. Adica daca tot e trafic cat China, de ce sa nu facem site-ul mai mare si mai greoi? Ohwell...

La ora 5 am facut ochi si am dat inca un tur, eMag isi batea joc de clienti din nou. Ne ruga sa facem cafeluta.

Am mai tras un pui de somn, apoi inca un tur mai lung.

evoMag au fost untouchable. nu se putea ajunge la ei pe site:


Site-ul Altex la inceput nu a mers deloc, mai tarziu a mers greoi si cu lungi intreruperi:




Azerty - mergea foarte greu si nu avea TV-ul dorit la reducere.

Flanco a decis sa puna un pdf cu oferta si sa astepte oamenii in magazin.

eMag au fost magari. Au "deschis" abia la 8, dar site-ul s-a miscat aproape cel mai rezonabil. Iar oferta... o mana de produse. La asa butic mare ma asteptam la mai mult.

litera.ro a fost site-ul care s-a miscat cel mai bine si avea si cele mai frumoase reduceri, si la carti, si la transport! (Well done!)

Un alt site care s-a miscat foarte bine a fost Vitacom, dar este de inteles, ei sunt totusi mici...

Spre amiaza eMag a suplimentat oferta cu... 6 produse? Wow...



In concluzie, Black Friday 2012 a fost o pacaleala. Timp pierdut aiurea.


PS. Am incercat, pentru acuratete sa incarc si Domo. Dar nu merge. Happy Black Friday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu