Pages

miercuri, 20 noiembrie 2013

Multumesc, Politia Romana!

Ei bine, mi-a fost dat s-o traiesc si pe asta: am fost foarte placut surprins de Politie.

Stii si tu intamplari si povesti despre fapte care nu le fac cinste politistilor. Ei bine, la cate stiu, nu prea imi facusem sperante. De aceea se zice ca pesimistii sunt mai fericiti :-)

Deci intamplarea: cineva mi-a zgariat serios masina intr-o parcare de supermarket. Dar, spre ghinionul ei, desi nici nu a venit sa vada "bucuria", un prieten a vazut tot si a notat numarul.

Am mers la Politia Rutiera, am dat declaratie si am asteptat, fara prea mari sperante. Si dupa vreo doua saptamani (termenul legal e 30 de zile) sunt sunat: mi s-a solutionat dosarul. Wow.

A fost gasita persoana respectiva. Am primit RCA-ul si hartia - destul de indescifrabila - pe care probabil i-au inmanat-o si persoanei respective si pe care scria destul de mult, inclusiv amenda pe care a luat-o si faptul ca i s-a suspendat carnetul. Ca deh, de la accident nu pleci asa, cat de mic ar fi.

Oricum, important este ca au gasit "faptasul" si am primit RCA-ul.

Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu