Pages

luni, 25 mai 2015

Comenzi online din China: en-detail, transport gratuit

Stii doar: daca un produs exista, este fabricat (si) in China. Sau macar clonat. Despre comenzi din China am auzit ca esti intrebat "cate containere doriti?". De curand insa am descoperit ceva.. fain.

Am descoperit un site cum nu credeam ca voi gasi. Un site chinezesc (cu depozite in China, Europa si America), care vinde la bucata, iar transportul este gratuit, daca ai rabdare.

Asa ca ve gasi aici si reclame la produse direct din China :)



Plusuri

Vinde la bucata, platesti cu PayPal sau alte metode, vine gratis in Romania, preturi OK (mai mici ca la noi), feedback de la clienti din toata lumea.. e bine.

Minusuri si tips

Pretul e in Dolari sau Euro. Si rata de conversie a PayPal e nesimtit de mare. Dar exista o setare in PayPal sa folosesti conversia bancii. O recomand, dar trebuie sa cauti un pic.

Poti alege din care depozit sa comanzi. Dar pretul si timpii difera. Eu am ales tot timpul depozitul din China, ca e mai ieftin. Transport - exista mai multe variante. Transportul standard din China e gratis, dar dureaza cam o luna... Si nu are AWB / tracking number...

Sosirea. Mare atentie, coletul va ajunge in Oficiul Postal de Vama. In Timisoara e cel de la gara. E cam nasol, ca e program scurt, lume multa, si chiar daca angajatii postei sunt OK, vamesul e...cel putin ciudat. Ah, si daca ai coletul prea scump sau cu anumite chestii ..nu stiu.. poti plati vama. La mine nu a fost cazul, desi o data mi-a sfasiat coletul, ca l-a considerat suspect..



Review-urile: atentie, se mai si cenzureaza. Dar tot vei gasi si pareri corecte acolo.

Ce ce vinde? Ei fac multa reclama la drone. Dar se vand multe altele. Eu am luat o gramada de becuri LED, am luat aparate pt bucatarie, boxa bluetooth si am fost multumit. S-ar putea sa iau in curand si un incarcator / baterie externa la telefon.

Site-ul este Banggood; numele nu mi se pare prea reusit, dar na....

Bafta la shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu