Pages

marți, 2 iunie 2015

BUZZStore: unde tu testezi produse, gratuit

Am gasit, mai degraba intamplator, ceva super interesant pe net.

Se numeste BUZZStore. Si conceptul este simplu, dar superb: au un numar de useri si de companii. Cand o companie doreste sa i se testeze un produs nou si sa i se faca un pic de reclama, incepe un fel de concurs: doritorii completeza un chestionar (care se lauda ca nu exista raspunsuri gresite!) si.. undeva intre raspunsurile la chestionar si aleator, sau poate primii... oricum, o parte dintre doritori sunt selectati si li se trimite un colet cu materiale de testat. Da, tu poti testa gratuit produse, si iti vin direct acasa!

Ca un exemplu, eu am fost selectat de curand intr-o campanie a Persil. Au fost 1000 de locuri, iar detergentul penrtu teste se numeste Persil Power-Mix Caps. Am primit o detergent pentru 28 spalari, 10 mostre, un prosopel cu scris Persil si pliante. Mostrele si pliantele pentru promovare - in primul rand la prieteni si cunostinte - si restul pentru testul / uzul propriu.

Da, trebuie facute cateva taskuri mici, deci, cum "time is money" poate ca nu e chiar gratis. Dar e interesant si taskurile sunt foarte simple - majoritatea fiind postari pe facebook cu parerea ta sincera depre produs.

Si, foarte important, testezi chiar produse cu care te vei intalni in supermarket si vei sti daca merita cumparat.

Daca te-am convins, aici este linkul unde te poti inscrie in comunitatea BUZZStore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu